Başarı Hikayesi: Ayrıldıktan Sonra Bıraktı Ve Sonra Her Eski Eski Kişi Geri Döndü

Hangi Film Izlenecek?
 
Podcast bölümünü oynat oynamak

Birkaç gün önce topluluğumuz bu gönderiyi aldı,



Ve onunla röportaj yapmam gerektiğini biliyordum. Ardından, eski bir kurtarma üyesiyle yaptığım en iyi sohbetlerden biri oldu.







Her türlü şey hakkında konuştuk,

  • Thida'nın Hikayesi
  • Endişeliden güvenliye geçiş
  • Sosyal medya oyununun önemi
  • Sadece bir eski sevgiliyi değil (ama tüm eski sevgilileri) geri almak için neyin gerçekten işe yaradığına dair tavsiyeler
  • üçlü çalışma
  • Programa nasıl bağlı kalınacağına dair motivasyon
  • Bir savaş arkadaşına sahip olmanın önemi

Eğlence!

Chris Seiter 00:03
Pekala, bugün Thida hakkında yaptığımızı düşündüğüm en eşsiz röportajlardan biri ile karşınızdayız. Ve toplulukta yayınladığınız grup gönderilerinin böyle olduğuna inanmakla kalmadım, eski sevgilimi geri almadım. Bunu yaşamaya başladığımdan beri her eski sevgilim geri geldi. Yani onunla organik bir konuşma yapacağız. Ama gelip bunu yaptığın için teşekkürler Thida.

00:29
Beni kabul ettiğin için teşekkürler. Size daha önce de söylediğim gibi, bunu tamamen tezahür ettirdim. Kelimenin tam anlamıyla, Facebook'ta o küçük gönderiyi yazarken, bunu yazar yazmaz Chris'ten haber alacağım ve onunla oturup röportaj yapacağım dedim. Sağ? Evet.





Chris Seiter 00:44
Ve olan tam olarak buydu. Evet. Tamam, o zaman neden bizi bir yıl önceki karanlık günlere götürmüyorsun? Kesinlikle. Sanırım bu sıralarda. Sadece bizi al, bizi yolculuğa çıkar.

00:59
Tamam aşkım. Yani kocam, ben, yedi yıl birlikteydik. 2011 Haziran'ında ayrıldık. Üzgünüm, 2011 2021 değil.

Chris Seiter 01:08
10 yıl geri döndük

707 melek numarası

01:12
2021. Videolarını buldum, her şeyi art arda izlemeye başladım. Görünüşe göre hiçbir şey benim için işe yaramadı, bilirsiniz, programlarınızın hiçbirini kullanmıyordum. Ve programa gerçekten kaydolduğum Nisan 2022'ye kadar değildi. Ve vardı, denizaşırı bir seyahatteydim. Ve kelimenin tam anlamıyla, yurtdışında olduğum iki haftalık bir süre içinde tüm kitabı üç kez okudum ve denizaşırı Avrupa'ya seyahat ettiğim bu iki hafta içinde podcast'inizin indirildiğini ve muhtemelen iki veya üç kez her şeyi dinlediğini gördüm. Bu yüzden kendimi programa kaptırmak ister gibiydim. Facebook grubuna bir savaş arkadaşıyla birlikte katıldım, adı Bianca. En yakın arkadaşlar gibiydim, şimdi her zaman olduğu gibi konuşuyoruz, bu yüzden bu harika. Bu harika bir destek. Hiçbir şey yolunda görünmüyordu. Ve bilirsin, sevme dediklerinde, bilirsin, temassızken, cevap verme gibi ve tüm bunları tamamen kesmedim, değildim. Uzanan ben değildim, o uzanıyordu. Ve sonra ben, Ah, bir tür ilgi görüyorum. Bu yüzden en azından cevap vermeliyim. Ve kelimenin tam anlamıyla hiçbir teması kesmedim, muhtemelen beş veya altı kez, bilirsiniz, birkaç hafta içinde filan. Ve 2022 Ağustos'una kadar, bıktım dedim ve Ah, bu süre zarfında da. Onun ne yaptığına dikkat ederek takip etmek gibi yapma dedikleri her şeyi yaptım. Sadece ona odaklanmak. Mesela, o sırada bende neler olup bittiğini bilmiyorum, sadece ona odaklanmıştım. Ve dediğim gibi, Ağustos, içimde bir şeyin koptuğunu bilmediğim bir zamandı ve ben de, Tamam, değişmem gerekiyor gibiydim. Bu artık benim için çalışmıyor. Bu yüzden onu tamamen bırakacağım, bilirsin, sonsuza kadar temas yok. Benim içindi. Ve kelimenin tam anlamıyla bana tekrar mesaj attı ve ona kelimenin tam anlamıyla defolup gitmesini söyledim. Ve ben de hayatımdan çıktın gibiydim. Ve sadece kendime odaklandım. Ve sonra bu geçen yıldı ve altı ay gibi oldu. Ve hayatım sıçramalar ve sınırlarla ele alındı. Kuantum sıçramaları gibi. Biliyorsunuz, kariyerim hayatımda olması gereken insanları çıkardı. Seninle az önce eşleşmiş gibi görünen insanlar gibi hissediyorum, bilirsin, o seviyede. Hayatıma senkron gibi olan şeyler geldim. Yani, evet, temelde bu

Chris Seiter 03:45
olmuş. Bu yüzden kendimi çok iyi hissediyorum, hayır, hayır, hayır, yapmazdın

03:50
pes etmek. Ben pes edene kadar hayatıma geri döndü. Bu yüzden

Chris Seiter 03:54
neden bunun hakkında konuşmuyorsun, verdiğin karar temelde, Boşver bunu, artık bunu yapmıyorum. benim yaptığım gibi Evet yerine kendimi yapıyorum, belki, belki de onu ifade etmenin farklı bir yolunu bulmalıyım. hayır sen

04:07
iyi. İyisin. Dediğim gibi, beş ya da altı kez ve beş ya da altı kez gibi hiçbir teması koparmadım ve her zaman söylediğim en sevdiğim şeylerden biri, dansı değiştirmek için şarkıyı değiştirmelisin. Ve hiçbir şeyin olmadığı yerde aynı şarkıyı defalarca tekrarlıyormuşum gibi hissettim. Ve iyi hissettim, bu çok çılgınca. Sadece gitmelerine izin vermeliyim. Dediğim gibi, ona veda ettim ve dünyanın yüzünü ona tamamen bıraktım. Benden bir çıt sesi bile duymadı. Ama sosyal medyam yine aktifti, nereye gittiğimi ne yaptığımı yayınlıyordum, kariyerim adeta havalandı. Ve bu süre zarfında, dikkat etmediğini düşündüğüm şeyden asla. Ve ama bir şekilde, bir şekilde bunu bir şekilde buluyordu ya da biri ona söylüyordu ve belki 60 günlük tam bir sessizlikten sonra bana mesaj attı ve temelde bir kızın bence Dinle'nin duymak isteyeceği her şeyi sevdiğim gibiydi. Sen. Biliyorsun, tekrar bir araya gelmek istediğim ve yapmak istediğim her şeyden pişmanım, bunu tam anlamıyla halletmek istiyorum veya bu durumda bir kızın isteyebileceği her şey. Ve sadece hayır dedim.

Chris Seiter 05:13
Bu sizin eski kocanız mı? Doğru? Tamam, peki siz ikiniz bir tür tekrar tekrar açılıp kapanan tip bir ilişki yaşadınız mı? Yani boşanmış gibiydin. Boşandıktan sonra bunu düzeltmenin bir yolunu bulmaya çalışmak istiyorum. Ve bu ilginç, değil mi? Bağlanma stilinizin ne olduğunu anlamak ve onun bağlanma stilinin ne olduğunu anlamaya çalışmak için hiç çevrimiçi bağlanma stili testlerinden birine girdiniz mi?

05:40
güvenli. O endişeli.

Chris Seiter 05:42
Tamam, bu ilginç. Bu yüzden endişeli. Evet. Evet. Tamam aşkım. Bu yüzden

05:47
güvenliden endişeliye çevirdiğim süreç, eğer bu bir anlam ifade ediyorsa, çünkü daha önce güvendeydim ve sonra ayrılık sırasında endişeli hale geldi? Kuyu,

Chris Seiter 05:55
Açıkçası, evet, bence bu, çoğu insanın bağlanma stilleri hakkında yanlış anladığı büyük bir şey, yaşam koşullarınızın bunda çok büyük bir etkisi var. Böylece tamamen güvende olabilirsiniz. Ama endişeli veya çekingen bir insan gibi biriyle ilişkiniz varsa veya hayatta çok stresli bir dönemden geçiyorsanız, güvenli tarafınızı ödüyorsunuz. Zaman. biraz endişeli. Evet, sana olan bu gibi görünüyor. Evet. Pek çok endişeli eski sevgilimiz olmuyor. Peki ya o? ah, kaygılı bir bağlanma tarzı var mı diye düşündürdü ya da fark ettirdi mi? Belki evlilik? Evet.

06:32
her zaman endişeli. Her zaman, iyi olduğumdan, mutlu olduğumdan emin olmak gibiydi. Sadece çok kaygılı eğilimleri vardı, sanki küçük şeyler onu çok kaygılandırırmış gibi. Ben de dahil olmak üzere, ilişkide nasıl mutlu olup olmadığımı ya da her neyse, bilirsin, her zaman merak ediyordu.

Chris Seiter 06:48
Tamam aşkım. Bu da başka bir ilginç soru, size sormak istiyorum. Yani bu zihniyet değişiminden geçiyorsunuz, bilirsiniz, belki gruba veya topluluğa girdikten üç veya dört ay sonra, savaşla eşleştiriliyorsunuz dostum, her şey sizin için çalışmıyor gibi görünüyor. Ve kendi sözlerini kullanmak için şarkıyı değiştirirsin. Bunu yaptığında tepkisi ne oldu? Uzanıp size istediği her şeyi söylemeden önce ne kadar uzun sürerse sürsün, sadece radyo sessizliği miydi? Duymak mı istedin?

07:15
Ondan gelen radyo sessizliği miydi? Evet. Bunun için ilk. 60 gün.

Chris Seiter 07:20
Ve o 60 gün, onun sosyal medyasını kontrol ediyor muydunuz? sen sadece otur

07:26
var mı? Evet, o zamana kadar 35 veya altı kez başarısız oldu, bilirsiniz, temas yok. Ben de pes ettim. Ve sanki enerjim değişti ve o ilişkinin ızgarasından çıktım. O zaman, şimdi bir lastik bant gibi geri dönmüş gibi geldi.

Chris Seiter 07:44
Evet, bu biraz harika. YouTube kanalında sık sık bunun hakkında konuşurum, yani, hey, neredeyse bir tür başarısızlıktan hoşlanmanız ve aniden farklı bir şey olmadan önce ellerinizi havaya kaldırmanız gerekiyor.

07:56
bununla ilgili söylenecek bir şey var. Ne düşünüyorsun

Chris Seiter 07:59
öyle, senin başına geldiği için fikrini merak ediyorum.

08:03
Enerjik olarak aynı hissettiğini hissediyorum, gönderimde söylediğim gibi, ben, kelimenin tam anlamıyla son dört veya beş ay içinde geçmişimden her erkek, hatta devam ettiğim insanlar gibi, belki bir tane gibi artık numaram bile olmayan biriyle çık, ülkenin aynı tarafında bile yaşamıyorum. Bir anda beni sosyal medyada buldular. Ve 'Oh, bir avuç var' gibi bir şey söylemiyorum bile. Kısa bir süre içinde hiç haber almadığım 2030 gibi insanlarla konuşuyorum. Bu yüzden dünyaya yayılan şok dalgaları varmış gibi hissettim. Ve işte buradalar.

Chris Seiter 08:35
Sence bu daha çok enerji temelli bir şey miydi? Yoksa sosyal medyada biraz daha sık paylaşım yapıp sonra dikkatinizi verip enerjiyi hissetmenizin daha mı iyi olduğunu düşünüyorsunuz?

08:46
Sanırım ben de yazılarım aynı miktardaydı. Ama enerjisel olarak hissediyorum çünkü değişmedim. Kaç kez gönderi yayınladığım gibi ya da onun gibi bir şey. Bunu atfedebileceğim tek şey, onu hissettikleri enerjiydi.

Chris Seiter 09:02
Evet, demek istediğim, belki de gönderilerde farklı bir şeyler yapıyor olmalısın. bilmem hep

09:09
kariyerim yükseldi. Mesela, gerçekten büyük medya sözleşmeleri almaya başladım. Bunu yayınlıyordum. Bu yüzden, kelimenin tam anlamıyla bir yandan biraz modelleme yaptığım için gitti. Ve böylece ben

Chris Seiter 09:19
sadece söyleyemedi. Ben de biraz seni yapıyordum, bilirsin,

09:23
ve sonra benimle çalışmak isteyen gerçekten büyük dergi sözleşmeleri aldım, bu yüzden böyle şeyler yayınlıyordum. Gideceğim dünyanın farklı bölgelerini gösterir gibi dünya çapında geziler yapıyordum, kelimenin tam anlamıyla hayatımın en güzel anını yaşıyordum.

Chris Seiter 09:37
Tamam, sanırım gönderinin içeriği en önemli şey, sanırım daha ilgi çekici ve erkekler için tahmin ettiğim gibi daha yüksek değerli şeyler yapmanızda. Ve görünüşe göre ilk beğenen eski kocandı, biraz sana geri dönmeye başla

09:57
ama ben de bir erkektim ve ondan ayrıldım ve aslında o da bir şekilde benim eşyalarımı bir şekilde gizlice izliyordu. Bu yüzden

Chris Seiter 10:06
tamam, o zaman babandan ayrıldıktan sonra, ayrıldığın şu erkek arkadaşından bahsedelim, ben sadece belli ki

Tida 10:13
iki ay boyunca terk edilme sorunları yaşadı ve sanırım ona göre önce beni terk etmek daha sonra onu terk etmemden daha kolaydı. Bilmiyorum.

Chris Seiter 10:23
Bu bir tür kaçınmadır. Kesinlikle bir kaçınma taktiği sanırım.

Tida 10:28
Ama incinmenin bedava olduğunu mu sanıyorsun? yani sen çok

Chris Seiter 10:31
Bu adamları geri almak için gerçekten yapman gereken tek şeyin hayatta öldürmek olduğunu mu söylüyorsun? Ve bu sadece çağrışım yoluyla

Tida 10:39
100 %100.

Chris Seiter 10:41
Bu harika. Bilirsin, bu, bu, bu neredeyse çok basit görünüyor. Peki ne gibi, ne, ne, onu hayatta öldürmeye başlamak için ne yaptın? Çünkü açıkçası, demek istediğim, ayrılığa geri dönersek, oldukça açık bir şekilde bir ton hata yaptın, hiçbir teması koparmadın, onu sosyal medyada takip ediyoruz ve bunun gibi şeyler. Pekala, işim bitti tavrına geçmek kademeli bir süreç miydi? Ve sadece kendime odaklanacağım, 'Bunu dinleyen ve bu yönüyle mücadele edecek biri için ipuçlarından bazıları nelerdir?

Tida 11:12
Benim için nisan ve ağustos ayları arasında mücadele ettim, mücadele ettim, mücadele ettim. Ama bir şey koptu. O zamana kadar başarısız olmuştum. Hayır, temas yok, tıpkı beşinci seferki gibi, Yapmam gerekiyor, vazgeçmem gerekiyor çünkü bu çılgınca. Ve içinden çıkamadığım bir döngünün içinde sıkışıp kalmış gibiydim. Bu yüzden ilk olarak beni seçmeye karar verdiğim zamandı. İlk şey, bende enerjik olarak kendime odaklanmam gereken bir şey olmasıydı. Çünkü enerjimi ona veremezdim. Benimle tanışmanın hiçbir şekilde faydası olmadı. Herhangi bir kişisel gelişim yapmıyordu. Bu yüzden kendimi oradan çıkarmaya karar verdiğim an, %100 odaklan. Mesela, kelimenin tam anlamıyla onu düşünmedim bile, ben başladım. Yaptığım insanlara parlak nesneler demeye başladım. Bu yüzden, aklıma gelmeyen, beğenecek, zamanımı dolduracak farklı parlak nesnelere ihtiyacım vardı. Ve sonunda, onu tamamen unuttuğum yaklaşık 40 veya 45 güne kadar kolay olmadığını düşünüyorum. Yani 45 günü ilk beğenen, bilirsiniz, aralıklı olarak onu düşünürdüm.

Chris Seiter 12:23
Ve dediğin şey altı ay gibi mi sürdü? 60 gün? 60? Biliyordum. Evet. Geri gelmesi için sanırım. Tamam, bu ilginç. Ve belli ki hayır dedin. Peki bu konuşma nasıl gitti?

Tida 12:41
Kelimenin tam anlamıyla, dediğim gibi, bir kızın bu durumda duymak isteyeceği her şeyi söyledi. Seni seviyorum. sana geri dönmek istiyorum Bütün bu hataları yaptım. Her şeyi yapmaya hazırım. Ve kelimenin tam anlamıyla dedim ki, artık bunu yapmak istemiyorum. artık yapamam Duygusal olarak ilerledim.

Chris Seiter 12:58
Tamam, işte burada, işte büyük soru. Onunla bu konuşmayı yaptın mı? Onunla konuştuktan sonra mı? Vazgeçti mi?

13:05
Hayır, elbette değil. Aslında bana günaydın diyen ilk insanlardan biri ve bana iyi geceler dileyen son insanlardan biri. Ve o zamandan beri her gün olduğu gibi, bu muhtemelen Eylül'de. Ondan her gün haber alıyorum. O, nasıl olduğumu sormak için sosyal medya gönderilerimden herhangi birini izleyen ve onlara yorum yapan ilk kişilerden biri. Artık kelimenin tam anlamıyla en büyük hayranlarımdan biri. Yani aslında evet, aslında oldukça komik.

Chris Seiter 13:37
Yani bu tür bir sonuç isteyen birine tavsiyen yeterince tuhaf mı? Hayatında öldür. Onu geri almaya çalışmaktan vazgeçmek mi?

Tida 13:45
Evet kesinlikle. 100% Yapabilseydim ya da bayanlar ve baylara verebileceğim herhangi bir tavsiye. Bu sadece eksiksiz, temas yok, rahatsız etmekten bile hoşlanmıyorum. Mesela, sıkışıp kalmak istiyorsan, zaman ayırmaya bile değmezsin. Kendine odaklan. Ve biliyorsun, sonunda evren sana istediğin arasında seçim yapma yeteneği verecek ve belki de artık onları seçen sen değilsin.

Chris Seiter 14:12
Tamam, yani temelde, taktiğin benim için ilginç, çünkü sen sık sık bu kavramdan bahsediyorum, bilirsin, birçok başarı hikayemizi bıraktılar ve sonra bıraktıklarında bu genellikle X bir nevi geri geliyor. Bu yüzden insanlara her zaman süreci biraz hızlandırabilmeleri için daha hızlı bırakmalarını öğretmeye çalışıyorum. Ve evet gibi görünüyor ve sanırım bu gerçekten zor kısım. Ve dedin ki, tüm eski sevgililerin geri geldi, her biri

Tida 14:45
ve daha fazlası sadece benim değildi, tüm varlığım boyunca tanıdığım kelimenin tam anlamıyla herkesti.

Chris Seiter 14:51
Tamam, bu gerçekten ilginç çünkü daha önce geri gelmiyorlardı.

Tida 14:55
Hayýr. Sence o neydi? Sadece enerjiye atfedebilirim Tamam, sence? Ah özür dilerim. Devam etmek.

Chris Seiter 15:04
Pekala. Programa girmeye çalışmadan önce ne kadar süredir boşanmış olmanızın bununla bir ilgisi olduğunu düşünüyor musunuz? Sayın? Sadece soruyorum. yani

Tida 15:11
2021 yılının Ekim ayıydı, 2021 Ekim ayının sonunda boşandığımız zamandı. Nisan 2022'de programa katıldım.

Chris Seiter 15:22
Elbette. Demek istediğim, hepsi nispeten hızlı, sence? Pekala, o zaman tekrar düşünmeni istiyorum. Boşanmanın bakması zor bir şey olduğunu biliyorum. Ama aslında çok tatlıyım. Burada sadece kendi merakımı takip ediyorum. Pekala, yani bu boşanmayı mı yaşıyorsun? Bir yükseliş gördünüz mü? Ve sonra DMS eski sevgilinize giren birkaç adam geri mi geliyor? Yoksa tamamen sessiz miydi?

Tida 15:43
Şey, boşandığımı kimseye söylemedim. Bu yüzden aileme bile söylemedim. Altı ay sonrasına kadar boşandım. Yani evet, yani öyleydi, onlara anlatmak benim için çok zordu. Ve genel olarak özel hayatımı sosyal medyada tutmam. Yani, uzun zamandır kimse bilmiyordu.

Chris Seiter 16:04
Tamam, sizce geri dönen eski sevgililerin, Oh, o artık bekar olduğunu fark etmeleri gerçeğiyle daha çok ilgisi var mı? Evli olduğu gerçeğine karşı mı? Geri çekilmem mi gerekiyor?

Tida 16:14
Hayır, yaptıkları için mi? Hayır, hayır, bilmiyorlardı. Çünkü o zaman bile, evliyken bile, sosyal medyamı çoğunlukla iş için tuttuğum için ondan pek paylaşım yapmadım.

Chris Seiter 16:24
Tamam aşkım. İlginç. Yani temelde, sosyal medya stratejiniz işte iyi gidiyordu sanırım. Ve sanırım modelleme işi bile işe yarayabilir, değil mi? Evet, bunun için para alıyorsun. Bu yüzden. Böylece işinde iyi olursun. Ve bunun sosyal bir yönü olup olmadığını merak ediyorum. Mesela, bilirsiniz, model bir şey olarak bir dergi sözleşmesi almanın belli bir prestiji var. ne yaparsın bilmiyorum Ve bu senin tam zamanlı işin değil, değil mi? Hayır, ben bir pazarlama direktörüyüm. Tamam, bu sözleşmeleri ve onlar hakkında yayınladığın her şeyi iş yerinde öldürüyorsun. Yani, Kutsal Üçlü'nün zenginlik yönünü açıkça anladınız, sağlık ve ilişkilerle ilgili herhangi bir şey yaptınız mı?

17:05
30 pound gibi kaybettim. Bu süre içinde hayatımın en iyi şekli gibi oldum. Dediğim gibi, o kısa yıl içinde, muhtemelen sevdiğim, önceki gibi 10 yıl içinde yapamayacağım şeyler yaptım. Sanki, her şeyin tıpkı o bir yıla sıkıştırılmış gibi olduğunu hissettim. Yani dediğim gibi kilo verdim. Ben kariyerim, fırlamış gibi sadece havalanmakla kalmadı, fırladı. Başaracağımı söylediğim her şey. Hepsini o yıl içinde yaptım.

Chris Seiter 17:39
Tamam aşkım. Demek başka insanlarla da randevuya çıktın. Evet. Sağ. Yaptım, kaç randevu Tamam, yani temelde, bu üçlü kavramına tamamen girdiniz ve bunu sosyal medyada yayınladınız, bu da eski sevgilinin bir şey farklı gibi olması için gerekli enerjiyi yarattı. Evet. Tamam, bu ilginç. İlk başta neden ayrıldınız?

Tida 18:11
o vardı, ayrıca terk edilme sorunları da vardı. Ama eski sevgilisi vardı, sen olduktan bir yıl sonra geri gelmeye devam etti, bilirsin, bir tür gibi, kaçan türden bir şey. Ve her zaman bir şeylerin yanlış olduğunu hissettim. Demek istediğim, beni aldatmadı falan. Ama biliyorsun, kestim çünkü dedim ki, eğer o her zaman arka planda bir yerlerde olacaksa, gidip bunu çözmelisin. Demek bu yüzden boşandık. Aslında ona geri döndü ve istediğinin bu olmadığını anladı. Elbette. Evet. Bu yüzden.

Chris Seiter 18:44
Evet. Tamam aşkım. İlginç. Ne kadar süredir evliydiniz? Birlikte beş yıl mı? Birlikte yedi, beş yıl. Yedi, ayrıldınız, o sürünerek geri dönene kadar belki yedi, sekiz ay kadar ayrıldınız. Ancak

19:02
diğer birçok kızla da çıkmak. Yani onlar birden fazla başka kadındı.

Chris Seiter 19:08
Tamam, ama sanırım seninle hiç karşılaştırılmadılar.

Tida 19:11
Evet, sanırım değil. Özellikle sen çok Yugi haklısın.

Chris Seiter 19:16
Evet. Yani temelde, onu öldürdün. Öyleyse motive edici dürtü neydi, çünkü bence topluluktaki insanlar için en zor şey, o ilk adımı atmak gibi şeyleri yapmak, çünkü onlar keder, depresyon ve beraberinde gelen her şey yüzünden çok sakatlar. ayrılmak. 30 pound kaybetmek ister miydin, değil mi? Sabahları kalkmak için motivasyonunuz nedir? Spor salonuna gitmek istediğin zaman git, bugün yapmak istemiyorum.

Tida 19:44
Evet, ilk başta yapmadım. Programa bağlı kalmak için önce dibe vurmam gerektiğini hissettim çünkü o uçuştayken programı ilk kez okuduğumda bile, Trinity'ye göz gezdirdim. Hey, kabul ediyorum çünkü sanki, çünkü bilirsin, kendin üzerinde çalışmamak daha kolay, değil mi? Çünkü insanlar kendin üzerinde çalışmaktan başka her şeyden biri gibiydi. Ve öyle değildi. Dediğim gibi, gerçekten o kadar bıkmam gerekti ki, değişimi o kadar çok istedim ki, 'Hey, şu anda kendimi onu sevdiğimden daha çok seviyorum' demeye istekliydim. Bu yüzden ona verdiğim enerjiyi kendime harcamam gerekiyor. Ve benim için dibe vurmak zorunda kaldım.

Chris Seiter 20:30
Ve dibe vurduğunuz için, bu bir değişime neden oldu, bunun intikam gibi bir yönü var mıydı? Çünkü hayır. Tamam, yani senin için her şey kendimle ilgiliydi, onu düşünmekten bıktım. Sadece o enerjiyi alıp kendime koymam gerekiyor.

Tida 20:47
İyi evet. Ayrıca, eğer o intikam enerjisini ortaya koyuyorsanız, bu bir nevi negatif enerjidir. çıkmasını istemedim. Ve ben de ona iyi dileklerde bulundum, keşke bilseniz, onun hakkında hiç kötü düşünmüyorum. Dediğim gibi, çünkü her zamanki gibi konuşuyoruz.

Chris Seiter 20:59
bugün, çoğu insandan çok daha naziksin, sana söyleyeceğim,

21:02
Demek istediğim, o kötü enerjiyi o kadar kötü juju'yu oraya koymaktan hoşlanmıyorum çünkü sonunda o sana geri dönecek. Ve söylendiği gibi %100'e odaklandım. Benimle ilgili her şey. Ve başarmak istediğim her şeyin bir listesini yazdığımı gördüm. Ve kelimenin tam anlamıyla o listedeki her şey, seninle bu konuşmayı yapmak da dahil, tamamlandı, biliyorsun. Öyleyse, şimdi başka ne var? Başka bir liste alabilir miyim?

Chris Seiter 21:26
Evet bence de. Demek istediğim, ne gibi, bu noktada istediğin şey nedir? Genel ilişki hedefiniz nedir gibi biriyle yeniden evlenmek ister misiniz?

Tida 21:36
Biliyor musun, şu anda olduğum yerde gerçekten çok mutluyum, hala bekarım. Ve ilişki kurmak için acelem yok. Bakmıyorum bile, sadece her gün iyi hissetmeye ve olabileceğim en iyi insan olduğumdan emin olmaya odaklanıyorum. Demek hayatta olduğum yer orası. Sadece olduğum yerde mutluyum.

Chris Seiter 21:54
Başarı hikayeleriniz gibi hissediyorum, sahip olduğumuz en önemli hikayelerden biri, çünkü her zaman yapmaya çalıştığım noktayı gerçekten vurguluyor, yani eski sevgilinizle konuşmadan önce gerçekten sizin gibi, gerçekten buna ihtiyacın var. o yere git Çoğunlukla, ben iyiyim gibiyiz. Elbette. Ve sen bunu somutlaştırmış görünüyorsun. Ama dibe vurmanız gerekti. Ve bu biraz zaman aldı, yani sanırım merak ettiğim en büyük şey, dibe vurman için yaptığın yolculuk, bilirsin, ne gibi birçok hata yapmak? Neden aynı hataları yapmaya devam edesin? Bilirsin? Mesela, neden olmasın Değişmen neden bu kadar uzun sürdü? Şarkı, sanırım, sorduğum şey.

Tida 22:39
Birincisi, çünkü zaman, bilirsiniz, zaman geçtikçe, bu süre zarfında, dediğim gibi, muhtemelen beş veya altı kez başarısız oldum, onlardan haber alamadıktan sonra onlardan haber alıyorsunuz. Ve ilişkinin eski haline dönmesini o kadar diliyorsun ki, onları hayatına geri getireceğini düşündüğün bir şey yapmak için temelde kendini unutuyorsun. Ve dediğim gibi, diğer kadınlarla yoluna devam etmeye çalıştığını gördüğü için incindikten sonraydı, bilirsiniz, olaylarla kendi yöntemiyle uğraşıyor. Ve sadece inciniyordu. Bir noktada, incinmekten bıkmış olmalısın. Kendin için üzülmekten yorulmuş olmalısın. Ve o zaman dilimi gibi benim için çalışmayan şey, üzülmek, üzülmek veya kızmak için çok inanılmazdı. Dediğim gibi, sanki bir gün bir elektrik düğmesi patlamış gibiydi. Ve ertesi gün tamamen farklı bir kızdım.

Chris Seiter 23:32
Savaş arkadaşın ne olacak? Savaş arkadaşın da onun gibi mi

Tida 23:35
bir ilişkide. Şimdi o harika. Aman Tanrım. O programdan çıkan en iyi şey o. O harika. Birbirimizle çok konuştuk. O başka bir ilişki içinde. Şimdi, 'Tamam kızım, benimle ona mesaj atmamaya falan ikna etmelisin' gibi konuşmalar yapardık. Ve ileri geri gidiyoruz, ya da bilirsiniz, onunla pek çok saat, pek çok saat.

Chris Seiter 23:59
Eski sevgilisi de geri geldi mi ya da onu geri istedi mi? Bir noktada? Aslında,

24:02
yapmadı. Ama o devam etti. Bu yüzden yapar mıydı bilmiyorum çünkü artık tek bildiğiniz o, onun daha iyi bir ilişkisi var. Ve tüm sosyal medyasında. Bu yüzden geri gelip gelmeyeceğini bilmiyorum.

Chris Seiter 24:13
Bu yüzden sanırım her iki taraf için de mutlu bir son. Bu harika. Evet. Yani savaş arkadaşı, programın savaş arkadaşı yönünü hissettiniz ve topluluk en iyisiydi. Bu hesap verebilirlik seviyesinin en iyi yanı, sanırım orada mı?

Tida 24:31
Evet. Çünkü, bilirsin, herhangi bir büyük ayrılık sırasında, deliriyormuş gibi hissediyorsun, değil mi? Aile üyelerinizden hiçbiri bu konuda konuştuğunuzu duymak istemiyor. Konuşacak kimse yokmuş gibi hissediyorsun. Ve böylece, aynı şeyi yaşayan 1000'lerce kişiden oluşan bir toplulukta olmak için daha az deli hissediyorsunuz. Ve biliyormuşsun gibi hissediyorsun, hakkında konuşabileceğin bir şey var çünkü hepiniz aynı şeyleri yaşıyorsunuz, oysa aile üyeleriniz size sadece devam etmenizi söyleyecekler ama buna gerek yokmuş gibi Bundan sonra gelen herhangi bir şey, bilirsiniz, oysa, bilirsiniz, aslında sonrasında attığınız adımlardan oluşan bir programınız vardır, bilirsiniz,

Chris Seiter 25:08
Sağ? Biliyorsunuz, topluluk yönünü düşünüyorum, topluluğun kendisi hakkında çok düşünüyorum. Ve bence bu kadar iyi çalışmasının nedeni, üç hesap verebilirlik katmanı olması, bilirsiniz, eşler arası hesap verebilirliğe sahipsiniz, bu da savaş arkadaşında sizin gibi. Ama sonra, bu süreçten geçmiş ve hala orada olan ve bir nevi tavsiyelerini veren insanlar gibi kıdemli hesap verebilirliği seviyorsunuz. Ve sonra tabii ki, gelip bunu yapan uzmanlar gibi koçluk sorumluluğuna sahipsiniz. Ve bence bu gerçekten bir bütün olarak topluluğun gerçek büyük değeri. Ama öyle görünüyor ki, anlama yolculuğunuzun büyük bir kısmı dibe vurmak gibi, devam etmem gerektiğinin farkına varmak gibi. Ve sonra gerçekten devam etmek ve sonra sonuçları görmek, ama sadece sonuçları görmek değil. Oh gibi, bunu gerçekten beklediğinizden daha çılgınca sonuçlar görmek gibi, çıktığınız her erkek gibi sizi geri istemeye çalışmak gibi istedim. Hangisi güzel,

Tida 26:07
devam etmek oldukça sahte, biliyor musun? Çünkü, evet, sanki devam etmeden devam ediyorsun. Sağ? Evet. Bunun için söylenecek bir şey var. Ve devam etmeye çalıştım. Ama dediğim gibi ilerlemeden ilerliyordu. Ve bu işe yaramadı. Kelimenin tam anlamıyla bir şey enerjik olarak devreye girmiş olmalı. İçimdeki o çıt çıt olana kadar, o ışık anahtarı olana kadar, diğer her şey yerine oturdu.

Chris Seiter 26:32
Evet, böylece sen onu tip bir şey yapana kadar bunun sahte olmadığını anlayamazsın. Bu aslında yapmak zorundasın gibi. Ve bir kez yaptığınızda, her şey sizin için daha iyi olacak. Ama bence bunu dinleyen insanlar için en zor kısım buna inanmak, çünkü bu onların bilmedikleri bir sonuç, olacağının garantisi yok gibi. Bilirsin? Öyleyse böyle birine ne söyleyebilirsin, bilirsin, bunu yaşadın,

Tida 26:57
benim için tutunmak o tele direnç eklemek gibi, değil mi? Bir tele ne kadar çok direnç eklerseniz, o kadar çok direnç eklersiniz, enerji onun içinden geçebilir, çünkü bir direnç vardır, bir kez bıraktığınızda, bu direnci serbest bıraktığınızda enerji daha iyi akar. Bu yüzden, bu program sırasında, direnç eklediğim için bırakmam gerektiğini söyledim. Yani bunu aylarca yaptım, kendime aylarca bunu söyleyip durdum. Ve dediğim gibi, benim için uzanmalısın, dibe ulaşmak önemliydi. Ve herkesin dibe vurmasını istemiyorum çünkü orası gerçekten karanlık bir yer. Ama benim için, diyebileceğim yer orası, hey, burası benim değiştiğim yer. Ondan önce değildi.

Chris Seiter 27:36
Hikayeyi seviyorum. Denediğim her şeye ebeveynlik yapmak gibisin. Ama bakın, işte olay şu, mesela, bir YouTube videosu yapacağım ve tam olarak belirttiğiniz noktaları belirtirken diyeceğim, ancak bunun insanlara ulaşacağını düşünmüyorum. Ve bence bunun nedeni, enerji terminolojisini kullanacaksak, bende çok fazla erkeksi bir enerji var. Ve bazen dişil bir enerjinin gelip 'oh, evet, işe yarıyor' gibi olması gerekir. Sanki bunu yapmanın yolu bu. Ve senin için neredeyse biraz fazla işe yaradığını düşünüyorum. Sanki artık çok fazla seçeneğiniz var gibi.

Tida 28:09
Aman Tanrım, kız arkadaşım her zaman bununla ilgili şaka yapıyor. Çünkü artık kelimenin tam anlamıyla çok fazla seçenek var. Oysa daha önce hiçbir şey gibiydi. Ve şimdi inanılmaz, sanki hayatım tamamen tersine döndü.

arıların gizli yaşamları incelemesi

Chris Seiter 28:22
Evet, demek istediğim, şimdi senin için nasıl bir şey? İleri gitmek gibi mi? Evlenmek gibi bir planın olmadığını biliyorum, tabii ki daha önce herkes böyle söylüyor, değil mi? O adamı bulmadan önce ve

Tida 28:34
Ben. Evrenin yoluma çıkardığı her şeye açılıyorum. Artık bolluğuma bağlı kalmayacağım. Ama doğal hissettiren şeyi yapacağım, biliyor musun? Ve iyi hissettiren şey.

Chris Seiter 28:46
Pekala, işte size soracağım en zor soru. Diyelim ki mükemmel erkeği bulduğun bir durumdasın ve sonra o senden ayrıldı. Aynı hataları tekrar yapacakmış gibi mi hissediyorsunuz? Yoksa o dibe vurmak ve geçen sefer işe yarayan şeyi yapmak için daha hızlı olacağınızı mı hissediyorsunuz?

29:03
Hayır, gitmesine izin verirdim. Çünkü gitmek istiyorsa benim değil. Ne demek istediğimi biliyorsun? Onu orada tutamam. Ve evet, iki yönlü bir cadde gibi bir ilişkimiz var. Bu yüzden gitmesine izin vermeliyim. Ve bu, programdan öğrendiğim şeylerden biri, bana göre olmayan şeyleri yayınlamak. Ve dediğim gibi, bildiğiniz tüm başarısızlıklardan sonra, bundan önceki şeyleri öğreniyorsunuz ve evet, ben, şimdi bir şeyler yayınlamakta daha iyiyim. Sadece insanlar değil, her şey.

Chris Seiter 29:34
Demek istediğim, sana ne soracağımı bilmiyorum. Her şeyi o kadar mükemmel özetlemişiz ki. Bu ayrılıklarla mücadele eden insanlara, onlara yardım etmek ve ışığı görmelerine yardımcı olmak gibi ama tünelin sonunda bir ışık var diye söylemek istediğiniz son sözler var mı?

Tida 29:47
Evet, benim için birçok kez başarısız olmuştum. Ve insanlara söyleyebileceğin bir şey biliyorum ama onlar çoğu insan kendi başlarına, bilirsin, kendi denemeleri ve sıkıntıları aracılığıyla öğrenirler, eğer benim için her şeyi yeniden yapabilseydim. Ve giderdim, hemen temas yok. Dediğim gibi, benim için iyileşmeye başlamadı, 40-45 gibi güne kadar daha iyi hissetmeye başladım. Yani ama ondan önce, bilirsiniz, önceki günler korkunçtu. Ve geçen seferki gibi benim için, böyle şeyler devam etti, hiçbir temas daha iyi, başlangıç, Trinity bulgunuzu kaydetme, yapmak istediğiniz şeylerin bir listesini yapmak, gitmek istediğiniz yerler, seyahat ettim gibi parlak nesneler gibi bulmaktı. Bu kısa zaman diliminde dünya Bu yüzden listemdeki her şeyi kontrol etmeye başladım, aklımı bir şeylerden uzaklaştırmak için yapabileceğim her şeyi. Böylece günler geçer ve sonra, bir süre sonra bilirsin, fark etmezsin oh, bugün 45. gün veya 50. ve 60. gündü. soruyor gibiydim çünkü benim için ondan bir daha asla haber almayacağım gibiydim. Ve bu gerçekten şaşırtıcıydı. Ve birkaç aydır çıktığım son adamla aynı. Benden ayrıldığı an, sadece tamam dedim ve bu benim için tamam olan son sözlerdi. Ve sonra, kavga etmedim, hiçbir şey yapmadım diyene kadar değildi. Gitmelerine izin verdim. 80 gün sonra aynı şekilde geri geldi. Ben hala seni seviyorum. Tekrar bir araya gelmek istiyorum. Ve o zamana kadar zaten Wow'a sahiptim. Evet. Bu yüzden

Chris Seiter 31:21
Demek tekrar yaşadın. Neredesin?

Tida 31:25
Tamam dedim. Tamam dedim. Ama itirazım olmazdı.

Chris Seiter 31:30
Sanırım ben bu yüzden benim görüşüm bu. Bence işe yaradı çünkü bu bir ayrılığa karşı güvenli bir tepkiydi. Tamam aşkım. Ve sonra, onu geri kazanmaya çalışacağım ya da herhangi bir şey gibi endişeli tarafa vermedin, bunun yerine onu rahatsız etmek gibi, bir kızın şunu söylemesi daha çok bir izlenim bırakıyor: tamam ve sonra onun hayatına gir. Evet öyleydi

31:55
o radyo sessizliği benim için. Tamam, iki iki mektup, 80 gün boyunca radyo sessizliği, sanki ben, bilirsiniz, benim bildiğim kadarıyla, sosyal medyamı kontrol etmedi. Ama bir şekilde sosyal medyamı kontrol ediyordu ki ne yaptığını bilsinler. Ve ne yapmadıklarını düşünüyorsun? Evet evet. Ve bunu diğer insanlara bildirmek, bilirsiniz, ama gidip bunu istemek gibi bir şey değildim. Diğer insanlar bana gelirdi, ama evet, sadece 'Tamam' dedim. Ve 80 gün sonra, geri döndü ve tam tersine, işleri yoluna koymak istiyorum. Seni hala seviyorum, blah, blah, blah. Ve tekrar, üzgünüm ama duygusal olarak yoluma devam ettim dedim.

Chris Seiter 32:35
Bu harika. Evet. Gelip bunu yaptığın için teşekkürler.

Tida 32:40
Beni kabul ettiğin için teşekkürler. Başka bir onay işareti yapılacaklar listesini doldurmayı seviyorsunuz.

Chris Seiter 32:43
Yapılacaklar listesi. Son onay işareti, okudunuz. Listenizin başına ulaştınız. HAYIR,

Tida 32:49
bir tane daha yapmalısın Bunun çılgınca olduğunu biliyorum. Bu kesinlikle çılgınca.